Evo tačno se napipa trenutak kad krenu sumanute primedbe i lične patologije. Kod nas na parkingu stoji komšijska prikolica, nemam pojma čija je ali me ni ne interesuje, čovek ima regostrovanu prikolicu i puno pravo da je parkira tu gde živi.
Uvesti zabranu parkiranja svih vrsta komercijalnih vozila u stambenim zonama.
Po oštriti kontrolu sprovođenja te mere, kao i uočavati i nalagati ukljanjanje putničkih vozila kojima je istekla registracija i koji imaju natpise "prodaje se" (služe kao placevi za prodaju vozila).
Kada se to za početak uradi može se očekivati poboljšanje kvaliteta stanovanja u stambenim zonama.
Viđao sam auto-prikolice i duge prikolice za vuču ostavljene i zakatančene za bendere na parking mestima, nejasno zašto???
Plaćanje parkiranja treba uvesti i na onom ogromnom parkingu u ul. Narodnog fronta i Podgoričkoj. Tu se najviše parkiraju radnici NIS-a koji imaju para.
I ne kapiram ove: "dolazim na posao" i "ista prava kao i stanari"...
To su sve pitanja za poslodavca. Neka zakupi mesta, neka obezbedi sopstveni prevoz ili neka plati markice.
Ne vidim zašto bi neko ko iznajmljuje jedan lokal za neku agenciju ili slično imao pravo da popuni pola ili ceo parking neke zgrade...
Nama je servis za čišćenje zgrada recimo blokirao non-stop pola parkinga, dođu svojim kolima, isparkiraju firmine pik-apove i uteraju svoja kola. I tako stalno bilo blokirano 4-5 mesta, lokal od 100e u drugoj ulici... I to je ok?
Citajuci neke komentare tacno mi dodje da se odselim duboko u sumu i da kontakt sa "gradom" imam samo jednom mesecno odlaskom do megamarketa u nabavku. Ljudi, vi od gotovine pravite veresiju - dobrovoljno trazite da placate parking i time lezete na rudu ovima sto nam svima sisaju krv. Uzrok problema nedostatka parkinga lezi u investitorskom urbanizmu i onima koji su ga omogucili. Plus, nema vizije i plana o razvoju grada (treba samo prepisati kako se to radi u civilizovanim zemljama). Izlecite uzrok, nemojte se baviti posledicama!
Ovaj grad je i malo naš! Ko polaze vece pravo na parking mesto zato sto zivi tu u odnosu na nekog ko dolazi tu na posao? To je cista diskriminacija! Ako hoces svoje parking mesto kupi garazu. Ovako se snalazi kao i svi mi koji dolazimo na posao i trazimo parking mesto 40 min. Omoguciti i ljudima koji folaze na posao povlascenu parking kartu. Ovaj grad i malo naš. Sebicnjaci jedni, parkirajte u ulaz.
Zoniranje je odlično, i sada je i moguće naći mesto, ako ne ispred svog stana, a ono u širem kvartu i to je ok. Prodisali smo na Podbari.
Problem su večno parkirani auti, koji čine...60-70% zauzetih mesta.
Ta kola se ne miču. To se ide jednom mesečno do vikendice ili na Najlon i to je to. Još je neko pitao, i zaista, za čega će ovim ljudima kola? To treba uzeti u obzir pri registraciji, pa ko pređe manje od 4-5 hiljada km godišnje, poduplati registraciju...
E moja inteligencijo. "...stanari nemaju gde da parkiraju automobile od ljudi koji dolaze na posao." Neće vam Parking servis rezervisati mesto, već ćete samo plaćati ono što je bilo besplatno i što smo decenijama finansirali.
Уништење домаће привреде приватизацијом, поскупљење свега и оснивање, између осталог, ЈКП Паркинг сервиса као предузећа за узимање пара народу су демократске петооктобарске тековине. Народ тражио, народ нека и трпи. Ове сад не могу ни да коментаришем.
Dragan
07.04.2023 • 13:26
Parking
Uvođenje zone je prava stvar.U to smo se uverili mi stanari u ulici Save Kovačevića gde su radnici silnih banki,osiguravajućih društva,policije i ostalih firmi redovno parkirali svoje automobile a od uvođenja zone situacija se promjenila i u većini dana mesta ima.Sto se tiče podstanara moraju gazde redovno da ih prijave da bi i oni ostvarili uslov da dobiju stanarsku karticu.
Super Dragane. Nego reci mi, kad vi iz Save Kovacevica idete kolima na posao, jel placate parking?
Stacemo sa Vlasnicima kola koja Plate stanarsku i mjesecima ih nepomeraju? Takvih je mnogo i zauzimaju mesto za skoro džabe ostalim stanarima i zaposlenim građanima! Moraju to platiti i to debelo…ako nemaju para za gorivo netrebaju imati ni kola!!!
Stacemo sa Vlasnicima kola koja Plate stanarsku i mjesecima ih nepomeraju? Takvih je mnogo i zauzimaju mesto za skoro džabe ostalim stanarima i zaposlenim građanima! Moraju to platiti i to debelo…ako nemaju para za gorivo netrebaju imati ni kola!!!
prema zakonu o obligacionim odnosima za važeća sredstva plaćanja se dobijaju roba ili usluge; povlašćena stanarska kartica je cigla: za svoje pare dobijete mesto ako ga nađete.
Za one koji ne znaju parking servis 10 godina drzi sps. Mendzment je katastrofa, pojma ali pojma nemaju. Drze se u toj firmi jer uma nekih para da sps finansira kampanju. Pitajte bilo koga iznutra i u poverenju ce vam reci kakav, haos, javasluk i neznanje vlada preduzecem. Haos je i u drugim firmama ali ovo je posebno posto je sve u rasulu. Ne sva ali ogromna odgovornost zbog ovog haosa oko parkiranja u gradu je desetogodisnji uradak nesposobnog menadzmenta.
Šta mi znači stanarska karta u centru,kad nikad nema parkinga. Tu živim pre svih " zona". Mogli bi ljudi malo i da prošetaju,ne mora se u Zmaj Jovinu i Dunavsku ući kolima.
Ne mogu nas iz go*ana izvaditi oni koji su nas uvalili u ista. Sve dosadašnje gradske vlasti su dovele do toga, kao i njihove poltronske stručne službe.
Prema odluci o osnivanju parking servisa, njihova osnovna uloga je "izgradnja novih parkinga, podzemnih i nadzemnih", prvenstveno u centru, a ne "krečenje" postojećih i naplata u većini Grada.
U vreme "rasta" poznatog gradskog investitora, simbolična kazna za investitore je bila 200 hiljada? Da je bila adekvatna(x100), danas on ne bi bio vlasnik pola Fruške ili bosanske banke. To mu je omogućila garska vlast, a građanima ostavila betonski haos.
Diskriminacija je uzurpacija i rezervisanje "svoje" ulice, jer niko ne ide iz hira nego iz potrebe.
Takođe, izneti primer u tekstu, kojim žena traži naplatu za zaposlene van njenog okruženja, je sebičan i prostački. Pitanje je šta će joj vozilo ako ga ne koristi? Da stoji na parkingu, javnoj površini grada za koji svi plaćamo poreze i dažbine?
Jedino rešenje je organizacija i ulaganje u gradski prevoz, pa da bude i besplatan više bi koristio gradu nego ovako.
Najveći promašaj je na žalost ukidanje tramvaja, jer bi onda i ulice bile šire i komfornije za sve vrste saobraćaja za razliku od ovih "dubrovačkih".
Svuda u svetu se saobracaj iseljava iz centra grada i prave pješačke zone.Uvode se alternativni vidovi prevoza.Jedino se mi pravimo pametni i dajemo svoje zemljište strancima da prave garaže u centru grada!Sramota.
Uvođenje zone je prava stvar.U to smo se uverili mi stanari u ulici Save Kovačevića gde su radnici silnih banki,osiguravajućih društva,policije i ostalih firmi redovno parkirali svoje automobile a od uvođenja zone situacija se promjenila i u većini dana mesta ima.Sto se tiče podstanara moraju gazde redovno da ih prijave da bi i oni ostvarili uslov da dobiju stanarsku karticu.
Едукујте народ на све медије да паркиг место у дворишту не постоји и да је сувласништво на заједничким просторијама неприкосновено као и власништво над станом. Овако инвеститори разним обманама и ослањајући се на неписмен народ који купује станове, продаје та фантомска паркинг места у двориштима за банословне цирфе а дост ањих зврји празна.
Mislim da će još dodatno poskupeti sve majstorske intervencije po stanovima,ja vać razmišljam da uvedem u satnicu za naplatu vreme traženja parkinga i službu koja će da mi nosi 100kg alata do lokacije radova.
Pitanje treba da krene od toga da li ljudi koji odlucuju i daju sebi moc(politicari) koriste pod istim uslovima parking?
Ja mislim da su oni van svakih pravila a isto tako ljudi koji su im uzorak za odluke,su ljudi bez ikakvog morala i odgovornosti za dati problem.ti uzorci su primerci koji stete svima u sistemu pa i sebi.
Kada ovo dovedemo u red,tada ce biti smisla odgovarati na ankete.
Ali naplatu parkiranja treba ukinuti svuda sem u javnim garažama (ko ih izgradi taj neka naplaćuje). U ovakvim okolnostima naplata parkiranja nije nam donela ništa sem stresa (ako slučajno zaboravimo da platimo parking) i prihod bahatim parking servisu (koji nam naplaćuje ono što je izgradjeno našim parama). Bez izgradnje garaža i obaveze izgradnje potrebnog broja garaža kod novih stambenih i poslovnih objekata besmisleno je (za građane) povećanje cene, proširenje zone itd.
Resenje je kvalitetan gradski prevoz. Zasto bih isao kolima u centar gde nema parkinga ako mogu busem. Problem je sto GSP mislim da svi treba da idemo kolima.
Zasto se uopste zidaju garaze u centru? Garaza treba da je na obodu grada. Parkiras, u roku od 5 minuta mora doci bus i ti si za 10 minuta u centru. Bice haos dok se tako ne resi. I dok se politicarima ne uskratne sluzbena kola i vozaci, vec moraju biti obavezni da koriste javni prevoz.
Практично један од највећигх проблема је ово, утиче страшно на хуманизацију живљења али исто тако има решење. Е сад то решење изискује да се укроти овај бахати народ, старо и младо, јер свако животно општење је ослоњено на хаос. Ево пар идеја за "талентоване" властодршце било које фарбе јер јелда сви сте исит и само знате за бетон: у блоковима који су разорени урбицидом што више испресецати путеве и направити слепе и једносмерне улице, потом поставити у блоковима рампе и само да станари на прмиер имају приступ рампи у радијусу од 200м ок освоје зграде, остали нема проласка. Мора се максимално деморалисати вожња аутомобила од стране свих, наравно максимално улагање у градски превоз. На оно мало плацева са оронулим кућама, напуштеним зградама, фирмама опдићи подземно надземну гаражу. Ово би спасило делове као што су центар, Грбавица, Нова Детелинара, сутра Телеп и све остало....
Osnovno resenje saobracaja jeste popravljanje i ozbiljno ulaganje u javni prevoz, kako bi kolima isli samo oni koji moraju, niko nece hteti da ide svojim autom i trosi gorivo ako moze doci brzo, konforno i jeftino prevozom. Ali posto strucnjaci ukidaju parking mesta, a istovremeno smanjuju broj autobusa i koriste linije trasirane pre 40-50 godina onda ce grad izgledati sve gore i gore
Usvojiti uredbu da svaki investitor mora da napravi onoliko parking mesta oko zgrade koliko napravi stanova i lokala + 10% za goste. Ne može zgrada sa 30 stanova i 6 parking mesta. Plus obavezno izgradnja javnih garaža u celom gradu. Ako se grad širi moraju se graditi i nova parking mesta, a ne samo uvoditi naplatu. Ludilo oko parkinga ne retko završava lomljenjem retrovizora, grebanjem automobila, bušenjem guma... Kad kupiš stan nisi kupio ekskluzivitet na parking mesto! Novi Sad je grad svih građana i svako ima pravo da parkira gde želi
Депо паркинг=гето=фашизам! Ко није из града не треба да улази колима у град? 20 година правите зграде без паркинга, правите једносмерне улице....не способни сте и ајде онда по народу! Наплата паркинга је порез за нас који нисмо из града што смо дошли у вашу варош! Боравишна такса!
Ova "Novosađanka" izgleda misli da živimo u 1973. godini, da je blagostanje i da svako ima svoj stan. Da li ste ikada čuli za podstanare, gospođo? Mi ne možemo da dobijemo stanarske kartice.
Rešenje je gradnja parkinga na sprat u okolini centra i korišćenje alternativnih prevoznih srredstava . Bicikli, mopedi, el. bicikli i mopedi. Ionako ima samo jedna po autu najviše. I što više zelenog prostora sa što više drveća.
Stanite ujutru na prometnu raskrsnicu i pogledajte koliko auta ima sa samo jednom osobom unutra. Većina. Svi bi hteli da odu na posao, sami, sa kraja na kraj grada ujutru, pa da se vrate nazad popodne, opet sami, i da uvek i svuda imaju mesta za parkiranje, uključujući i centar grada. Matematički neodrživo i protiv logike življenja u gradu! Naplata parkinga je samo (još jedan) porez na luksuz.
Kada se vraćam sa posla bajsom, prosto se osećam k'o gospodin čovek, jer ne moram da sedim u kolima i čekam na kružnom toku, slušam nervozne vozače kako trube i psuju, jednostavno uživam u vožnji i zahvalim se svima koji su nam napravili ovolike biciklističke staze...
I bas sad u jeku problema sa parkingom, kad gradski prevoz treba da se pojaca pa da ljudi mogu da ga koriste i ne moraju koristiti sopstvena vozila, a oni smanjuju broj polazaka. Tacno kako neko rece, rade samo da gradjanima otezaju zivot.
Problem parkiranja i resenje su slozeni, i zahtevaju vise korekcija u gradu da bi cunkcionisalo, kao i velika ulaganja (dobar gradski prevoz, koji nemamo ni u najavi, postavljanje tramvaja, izgradnja pothodnika tj.pasarela...). Naravno, odmah uslovljavanje investitora za izgradnjom najvise 50% parcele te izgradnja podzemne garaze nad celom parcelom i oko zgrade, a prihod od garaza ce biti trajan i ici ce stanarima zgrade.
Da ne pominjem eliminisanje kriminala tj.korupcije gradskih vlasti, koje je i dovelo do ovog stanja!
P.s. znam, utopija...!
Pa to je namerno urdajeno losin urbanistickim planiranjem. Dozovljeno je investitorima da zidaju zgrade bez parking mesta pod broj jedan glavni problem. Losi primeri tog su grbavica, podbara, nova detelinara itd. Centar necu ni da pominjem. Unistavaju sistemski javni prevoz. Problem resavanja lezi u institucijama i sistemu koji to namerno pravi. Ne bi li nabio posao parking servisu uzimajuci pare na tome. A samim ti pogorsavajuci zivot i uslove zivota gradjanima. Da se blago izrazim veoma podlo i pokvarno smisljenom izbijanje novca iz dzepa trpajuci ga u jkp parking servis i tako dalje. Ali su se postavili na taj nacin kao da ce vecno da vladaju. I idu onom logikom boli nas uvo za gradjane a posle nas potop. Ostavice haos za sobom koji ce posle godinama trebati da se resava za njima.
"Garaže nikako, samo sređivanje parking mesta i dodeljivanje parking mesta ljudima koji stvarno žive u tim zonama, ostali nek plaćaju".
PA KUPITE STAN SA GARAŽOM ILI PARKING MESTOM U OKVIRU DVORIŠTA ZGRADE, A JAVNA POVRŠINA (PARKING MESTA U ULICi) NE PRIPADA STANARIMA ZGRADE ONA JE JAVNO DOBRO SVIH I NEMA MESTA ZA DISKRIMINACIJU.
Uzasno je slusati odbornike bilo koje stranke,nema veze da li su vlast ili opozicija koji nikada nisu videli UREDJEN sistem saobracaja u zemljama EU ili nekih drugih u drugim delovima Sveta.Tamo se sve radi planski,planiranje i izgradnja,javna rasprava pa realizacija a kod nas se prvo sve uradi neplanski i bespravno a i ako ima nekih planova oni se ne postuju.Posle lecimo posledice investitorskog urbanizma u komabinaciji sa korupcijom u poslednjih 30 godina i dobijamo ovaj svinjac od grada.Parkinga nema i fali trenutno oko 15.000 parkinga,zgrade se i dalje zidaju ko i kako hoce,grad se neplanski naseljava a gradski prevoz nam je iz 19.veka pa se i ne moze bolje ni ocekivati,nemamo ni metro,ni tramvaj,trolejbus niti laki sinskii prevoz kao vecina normalnih evropskih gradova.Vecini nasih odbornika Zapad je Bosna i Hrvatska a to nam je i nivo podedjenja,sami ste glasali za ove teletabise.
Ako ljudi sprece "strane elemente" da u njihovom (od Boga danom) kvartu parkiraju kola, onda ni oni nece moci da van svog (od babe ostavljenog) kvarta parkiraju kola, zar ne? Problem su oni koji kupuju stanove u zgradama sa 30 stanova i 5 parking mesta na ulici + 8 u ogradjenom dvoristu + 4 garaze. Taj koji kupi takav stan NE treba da ima auto!
Od zona ima koristi samo javno preduzeće. Nije rešenje u zonama i naplati, jednostavno u gradu nema dovoljno parking mesta za sve. Dakle treba naći način da se naprave nova parking mesta. Ne vrede zone ni stanarske karte, jer one vrede samo za držanje automobila u okolini stana , kad tim istim automobilom pokušate bilo gde da odete poslom ili u posetu, imate isti problem kao i oni koji dolaze u zonu u kojoj vi imate stanarsku kartu.
Više parkinga, više biciklova, javnog prevoza ( grad je proredio polaske autobusa, toliko o tome) ......
To vam je mnogo šira priča.
Na Limanu 1 ima 60% podstanara od toga 120% neprijavljenih. Kad bi uveli parking zonu niko ne bi dobio markicu i morali bi da plaćaju. Ako bi to bio udarac na džep, možete iznajmiti stan i na klisi, telepu.... Ne morate stanovati u centru. A i to... da li je neko video studenta, zaposlenog... da dolazi sa još nekim u kolima sve samci.... ilegalci...
Samo se godinama predlaže i priča ali jako se malo gradi, evo u centru i kod Izvršnog grade dve garaže, jako me zanima da vidim šta ćemo time dobiti osim što će gospoda iz izvršnog imati svoja mesta i fine tople garaže zimi a hladovinu leti. Centar garaža će biti krcata i praviće se gužve ispred garaže za čekanje mesta. Što znači haos u saobraćaju. Živi bili pa.....
Javni prevoz ste upropastili, mada još nije dotakao dno, ali stići će i dotle.
Dobar deo grada je u parking zoni i to nije rešilo ništa osim prihoda jednoj komunalnoj službi koja pre toga nije ni postojala.
Zakon se eskivira u pogledu izgradnje garažnih ili parking meste u okviru novoizgrađenih objekata jer se to zaobilaženje propisa omogućava tajkunskim investitorima.
I onda KAO nešto rešavate?
Kažnjavate građane zato što žive u gradu, odnosno delovima grada koje VI sada nazivate JEZGROM, a do pre 50 godina su bili periferija.
Ma dajte...
... da se plava zona vremenski ogranici, posto ovako kako je sada nema mnogo smisla osim za punjenje kase parking servisu. Da se intenzivnije i efikasnije kontrolisu parkinzi, a ne kao sada da kontrolor u nekim delovima grada obidje parking max 2x dnevno. Da se uvede strozija interna kontrola u parking servisu, da ne moze da se desi da neko placa xxx dinara kontroloru "da ga ne diraju" u zoni. Da javni prevoz mnogo bolje funkcionise, kako bi ljudi zapravo bili stimulisani da ne sedaju u kola i traze parking za svaku sitnicu koju treba da obave po gradu. Da se uvede progresivno oporezivanje automobila po domacinstvu/adresi stanovanja (svako vozilo posle prvog se oporezuje duplo i vise pri registraciji), i to povezati sa gustinom parking mesta u datom delu grada (sto je zaguseniji deo grada sa manje parkinga, to je skuplje posedovati drugo ili trece vozilo).
Alternativno, ukinuti sadasnji model parkiranja i uvesti nesto slicno kao u Solunu. Velika vecina parkinga u gradu je rezervisana iskljucivo za rezidente, a ostali mogu da koriste javni prevoz ili da koriste garaze koje su im na raspolaganju...
Parkiranje u našem gradu postaje ooozbiljan problem. Pogledajte Limane i Novo Naselje gde su blokovi zgrada pravljeni sa velikim parkinzima koji su nekada bili delimično prazni a sada je sreća ako nađemo mesto. Kod DZ na Limanu nema mesta već godinama, a taj parking je bio 1/3 slobodan. I svi parkinzi u okolini. Ne razumem zašto se ne probaju modeli koje su drugi gradovi (kod nas ili u drugm zemljama) primenili i koji funkcionišu relativno dobro. Trebalo pojačati gradski prevoz i uložiti u njega, da bi se ljudi stimulisali da ne idu kolima u centar. Istvremeno formirati slobodne parkinge na perifierijama ili garaže.
I stanarska se plaća gde nemaš obezbedjeno parking mesto! 1800 dinara za jednu godinu i tri ulice pod uslovomda ste vlasnik vozila koji je prijavljen na istoj adresi! NS nije vise oveća palanka već ide ka milion stanovnika ubrzano i time je veća potražnja za kolima i parkingom! Veći deo gradjana bi hteo parking ali da neplačaju e toga nema vise! Parkira se svako ko plati jer ako vam uvedu parking zone mnogi će opet negodovati jer ako vam je slučajno busna guma i to neprimetite jer ostavite vozilo na duže pauk vam skloni vozilo za 5 minuta!
Jel je vas prvi korak u resavanju ovog problema, redukcija gradskog prevoza i oslikavanje postojecih parkinga u centru zutom bojom? Da ovi koje mi placamo, od naseg novca, sebi pod prozorom kancelarija obezbede parkinge. Trecina parkinga rezervisana za budzetske parazite. Vi sve sto radite, radite da ljudima otezate i zagorcate zivot. Gde vam je to oko sokolovo da bar resite ove sa 4 zmigavca? Niste u stanju nista da uradite a kamo li da resite ovakav problem.
ko o čemu baba o uštipcima. pisala sam više puta. unapredite javni prevoz, obezbedite čiste i redovne linije autobusa. razmislite o el.tramvajima. jel su svi rođeni u kolima? nisu. da je javni prevoz tačan, uredan, pouzdan i dostojanstven, kako za njegove građane tako i za zaposle nama ne bi trebale javne garaže a sačuvaj me bože kopanja ispod, ionako malo, parkova. vozite bicike, koristite buseve...a vi gradski oci, poradite na poboljšanju javnog gradskog prevoza. a parking bih naplaćivala 500 rsd/h. moje komšije imaju troje kola, i još dva službena koja parkiraju oko zgrade. jedan stan, jedan. o čemu pričamo. i tako.....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadski političari o širenju parking zone: Ko je za, ko protiv, a ko predlaže "depo parkinge"
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•07.04.2023.
•10:24 > 14:31
Komentari 66
Limanac
Evo tačno se napipa trenutak kad krenu sumanute primedbe i lične patologije. Kod nas na parkingu stoji komšijska prikolica, nemam pojma čija je ali me ni ne interesuje, čovek ima regostrovanu prikolicu i puno pravo da je parkira tu gde živi.
Ljubazni komšija
Po oštriti kontrolu sprovođenja te mere, kao i uočavati i nalagati ukljanjanje putničkih vozila kojima je istekla registracija i koji imaju natpise "prodaje se" (služe kao placevi za prodaju vozila).
Kada se to za početak uradi može se očekivati poboljšanje kvaliteta stanovanja u stambenim zonama.
Viđao sam auto-prikolice i duge prikolice za vuču ostavljene i zakatančene za bendere na parking mestima, nejasno zašto???
Pobesneli Laloš
Cccc
Komšija
Tu živimo, može nam se i godinama da ne pomeramo auto ako hoćemo. Ako se tebi to ne sviđa pali kući, tamo uvek ima mesta.
Vladan
Nije. Oni koji tu žive uvek imaju prioritet, tu nema nikakve rasprave.
Trpimir
Liman
Boki
To su sve pitanja za poslodavca. Neka zakupi mesta, neka obezbedi sopstveni prevoz ili neka plati markice.
Ne vidim zašto bi neko ko iznajmljuje jedan lokal za neku agenciju ili slično imao pravo da popuni pola ili ceo parking neke zgrade...
Nama je servis za čišćenje zgrada recimo blokirao non-stop pola parkinga, dođu svojim kolima, isparkiraju firmine pik-apove i uteraju svoja kola. I tako stalno bilo blokirano 4-5 mesta, lokal od 100e u drugoj ulici... I to je ok?
Dogodine u Botošu
Niko
Komšinica
Boki
Problem su večno parkirani auti, koji čine...60-70% zauzetih mesta.
Ta kola se ne miču. To se ide jednom mesečno do vikendice ili na Najlon i to je to. Još je neko pitao, i zaista, za čega će ovim ljudima kola? To treba uzeti u obzir pri registraciji, pa ko pređe manje od 4-5 hiljada km godišnje, poduplati registraciju...
Milena
sale
xxx
Ноле
dule
07.04.2023 • 13:26
Parking
Uvođenje zone je prava stvar.U to smo se uverili mi stanari u ulici Save Kovačevića gde su radnici silnih banki,osiguravajućih društva,policije i ostalih firmi redovno parkirali svoje automobile a od uvođenja zone situacija se promjenila i u većini dana mesta ima.Sto se tiče podstanara moraju gazde redovno da ih prijave da bi i oni ostvarili uslov da dobiju stanarsku karticu.
Super Dragane. Nego reci mi, kad vi iz Save Kovacevica idete kolima na posao, jel placate parking?
Greta
Greta
pajo patak
drasko
Komšinica
Neko pamti
Prema odluci o osnivanju parking servisa, njihova osnovna uloga je "izgradnja novih parkinga, podzemnih i nadzemnih", prvenstveno u centru, a ne "krečenje" postojećih i naplata u većini Grada.
U vreme "rasta" poznatog gradskog investitora, simbolična kazna za investitore je bila 200 hiljada? Da je bila adekvatna(x100), danas on ne bi bio vlasnik pola Fruške ili bosanske banke. To mu je omogućila garska vlast, a građanima ostavila betonski haos.
Diskriminacija je uzurpacija i rezervisanje "svoje" ulice, jer niko ne ide iz hira nego iz potrebe.
Takođe, izneti primer u tekstu, kojim žena traži naplatu za zaposlene van njenog okruženja, je sebičan i prostački. Pitanje je šta će joj vozilo ako ga ne koristi? Da stoji na parkingu, javnoj površini grada za koji svi plaćamo poreze i dažbine?
Jedino rešenje je organizacija i ulaganje u gradski prevoz, pa da bude i besplatan više bi koristio gradu nego ovako.
Najveći promašaj je na žalost ukidanje tramvaja, jer bi onda i ulice bile šire i komfornije za sve vrste saobraćaja za razliku od ovih "dubrovačkih".
Dragan
Dragan
Limanac
Miki
Симеон
Branko
Sofija
Ja mislim da su oni van svakih pravila a isto tako ljudi koji su im uzorak za odluke,su ljudi bez ikakvog morala i odgovornosti za dati problem.ti uzorci su primerci koji stete svima u sistemu pa i sebi.
Kada ovo dovedemo u red,tada ce biti smisla odgovarati na ankete.
Dr
Kiki
Zasto se uopste zidaju garaze u centru? Garaza treba da je na obodu grada. Parkiras, u roku od 5 minuta mora doci bus i ti si za 10 minuta u centru. Bice haos dok se tako ne resi. I dok se politicarima ne uskratne sluzbena kola i vozaci, vec moraju biti obavezni da koriste javni prevoz.
Симеон
MaroS
Da li je moguće da je Parking servis jedan ogromni gubitaš koji se u životu održava zahvaljujući subvencijama grada NS.
Kako mislite da firma koja izdaje beton; a pored toga uspe da bude gunitaš reši bilo šta u našem kraju.
192
Drze ceo saobracaj ali maca pojela jezik …
Nsnn
Nikola
Синиша
Rajko
Sremac
Stanar
Ulica Matice srpske poceti naplatu
Jole Švargla
Zokins
Куп је битан
Dingospo biciklista
Kada se vraćam sa posla bajsom, prosto se osećam k'o gospodin čovek, jer ne moram da sedim u kolima i čekam na kružnom toku, slušam nervozne vozače kako trube i psuju, jednostavno uživam u vožnji i zahvalim se svima koji su nam napravili ovolike biciklističke staze...
Zoran
Neko
Da ne pominjem eliminisanje kriminala tj.korupcije gradskih vlasti, koje je i dovelo do ovog stanja!
P.s. znam, utopija...!
Jole
/
nemo' sad da vrdate
/
stvarno ste degenska nacija
Mile
PA KUPITE STAN SA GARAŽOM ILI PARKING MESTOM U OKVIRU DVORIŠTA ZGRADE, A JAVNA POVRŠINA (PARKING MESTA U ULICi) NE PRIPADA STANARIMA ZGRADE ONA JE JAVNO DOBRO SVIH I NEMA MESTA ZA DISKRIMINACIJU.
Podbarac Original
logika
nema
Više parkinga, više biciklova, javnog prevoza ( grad je proredio polaske autobusa, toliko o tome) ......
Munja
Na Limanu 1 ima 60% podstanara od toga 120% neprijavljenih. Kad bi uveli parking zonu niko ne bi dobio markicu i morali bi da plaćaju. Ako bi to bio udarac na džep, možete iznajmiti stan i na klisi, telepu.... Ne morate stanovati u centru. A i to... da li je neko video studenta, zaposlenog... da dolazi sa još nekim u kolima sve samci.... ilegalci...
Simbe
Nikola
Dobar deo grada je u parking zoni i to nije rešilo ništa osim prihoda jednoj komunalnoj službi koja pre toga nije ni postojala.
Zakon se eskivira u pogledu izgradnje garažnih ili parking meste u okviru novoizgrađenih objekata jer se to zaobilaženje propisa omogućava tajkunskim investitorima.
I onda KAO nešto rešavate?
Kažnjavate građane zato što žive u gradu, odnosno delovima grada koje VI sada nazivate JEZGROM, a do pre 50 godina su bili periferija.
Ma dajte...
Potrebno je...
Alternativno, ukinuti sadasnji model parkiranja i uvesti nesto slicno kao u Solunu. Velika vecina parkinga u gradu je rezervisana iskljucivo za rezidente, a ostali mogu da koriste javni prevoz ili da koriste garaze koje su im na raspolaganju...
Boris
Y
Vlada
A
Limanka
Gari iz Kaća
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H